4.8
From 1
to 5
Reviews
3160
Recommend
10 / 10
TrustScore
9.7 / 10
Graham New
Verified Buyer
Custom Map Art
Delayed printing, delayed shipping, damaged on arrival
Response from Positive Prints
Hello Graham!Please accept my heartfelt apologies. We never meant to disappoint you. I hope the replacement you received met your expectations. As much as I am grateful to you for your reviews, we would love to have another chance to improve our services and gain your positive feedback. We take your feedback to heart and will do everything we can to make sure we learn from it and improve.Thank you for helping us to become better for you.I wish you the best!
Chris Byrne
Verified Buyer
Photo Wall Art
Fast and excellent service!
Luisa Mayer
Verified Buyer
Stadtplan als Poster
Das Bild ist sehr schon. Leider war der Rahmen an der unteren Ecke beschadigt. Da es aber ein Geschenk sein sollte, wurde es nicht retourniert. Schade ist es aber trotzdem.
Ellen Jones
Verified Buyer
Custom Map Art
Black around the edges on canvas is not well made - scratched when I took it out of the box to view and got worse when my husband took it out after opening the gift. I ended up painting it black before hanging
Response from Positive Prints
Hello Ellen!Thank you for your feedback. Im extremely sorry to hear that you are unhappy with your order.Unfortunately, I couldnt find any emails from you regarding this case. Could you please send us pictures of what you received at hellopositiveprints.com? It would be super helpful for us and also, we need them to make a complaint to our printing partner. We will do our best to help, and hopefully, we can choose a solution that you will find satisfactory.Thank you in advance for your response!
Marc-André Rochon
Verified Buyer
Custom Map Art
The print was top notch excellent quality and fast shipping but sadly my wife thought that what I had had written on it was corny so she didn't really like the gift
Erik Stevenson
Verified Buyer
Hello Will You I Do
Bought this as an anniversary gift. my wife loved it because it's very simple and very personal.
Lorena Mercer
Verified Buyer
Custom Star Map
Absolute loved this file print. However the smaller text needs to be a few points larger or bold. It is visible but would be better seen larger.
Response from Positive Prints
Thank you so much for your opinion! We will definitely take your suggestion under the consideration Hope youre smiling every time you see your poster! Thank you for choosing us, Lorena
Eiman Mahdavi
Verified Buyer
Hello Will You I Do
It turned out exactly how I wanted and not too expensive. Thanks guys, my wife and I love it
Isabel Marà
Verified Buyer
Donde Todo Comenzó
Estoy Encantadiiiisima con la compra. Fue un regalo para mi chico para empezar es preciosa la lamina y lo que mas me ha gustado es que es un regalo que sorprende.
Doris Ehlenz
Verified Buyer
Moon Phase Poster Print
Very friendly customer Service Picture arrived in a safe Package Print is nearly perfect, I miss the white shadows in the black part of the moon. On the print preview they were visible
Manon GUERBE
Verified Buyer
Carte de Ville Personnalisée
Cadeau sympa a faire pour un mariage ! Je regrette juste qu'il n'y ai pas une taille intermediaire entre la petite et la grande impression.
Response from Positive Prints
Bonjour Manon !Nous vous remercions davoir pris le temps de nous laisser un avis. Vos commentaires nous aident a ameliorer le service pour tous. Nous prenons vos suggestions au serieux et ferons de notre mieux pour nous assurer que nous en tirons des leons et que nous nous ameliorons. Nous vous souhaitons tout le meilleur !
Phil Benetatos
Verified Buyer
Custom Map Art
Print looks nice. The centering/zoom of the map was a little off, so be aware to not be too precise. Shipping was fast. Be aware that you will have an additional charge from your account a few days after you pay. When reaching out to the merchant, they will tell you they can't help you, that the charge is from their bank.
Response from Positive Prints
Hello Phil!Thank you for your feedback. We are happy to hear that you found the map nice. Could you please send us pictures of what you received at hellopositiveprints.com? We never got any email from you regarding the zooming of your artwork. We would love to help you!We are sorry about the additional charge, but as we explained, we cannot influence the banks policies. Unfortunately, quota foreign transaction feequot depends on the bank. Our bank account is in Poland, so it is foreign. If the fee is related to this transaction, it was charged by the bank, not by us.We are sorry we werent able to meet your needs. I hope we get the opportunity to prove ourselves to you in the future.Thank you in advance for your response!
Olesia Boykov
Verified Buyer
Anniversary Star Map Print
My husband was extremely happy to receive this gift! The quality of it is 10/10! Thank you guys for the memories we can cherish forever!
Madison Germini
Verified Buyer
Engagement Map Print
Loved this gift for my friends! Having multiple options to make it 'custom' was a great idea.
Anam Ansari
Verified Buyer
Engagement Map Print
Positive Prints delivered an amazing engagement gift for our loved ones and provided absolutely wonderful customer service throughout the process. Highly recommend!
Daniel Russo
Verified Buyer
Love Knows No Distance Map for Mom
This is one of the coolest gifts I've ever given! Beautifully styled and ready for a new frame.
Alan Webster
Verified Buyer
Where We Met Map Print
Perfect execution!
Fisiha Likke
Verified Buyer
Met Engaged Married Map
Beautifully thought together indeed! Keep it up for sure. The only thing, it lacks flexibility with fonts. Cheers Positive Prints!!
Response from Positive Prints
Thank you so much, Fisiha! We appreciate your support and hope you will come back to us. We took note of your suggestion, and who knows - maybe in the near future we will be able to offer more font styles Wish you all the best!
Josh Sallese
Verified Buyer
Where We Met Map Print
The wife was very happy with the print I got her ;)
Clare Defrates
Verified Buyer
Étoiles Le Jour du Mariage
Exactly what I wanted, a very personal, quality gift. Prompt treatment of my order and quick delivery.
About Positive Prints
At Positive Prints, we believe that every moment is worth celebrating. Our mission is to help you cherish and share your most meaningful memories through beautifully crafted, personalized art.
From stunning art prints to unique photo gifts, we transform your favorite photos into tangible keepsakes that you can treasure for a lifetime. Our commitment to quality ensures that every print is made with care, using premium materials that bring your memories to life in vivid detail.
Whether you're looking to decorate your home, give a thoughtful gift, or simply preserve special moments, Positive Prints is here to turn your memories into art. Join us in celebrating life's joyful experiences, one print at a time!
Visit Website
From stunning art prints to unique photo gifts, we transform your favorite photos into tangible keepsakes that you can treasure for a lifetime. Our commitment to quality ensures that every print is made with care, using premium materials that bring your memories to life in vivid detail.
Whether you're looking to decorate your home, give a thoughtful gift, or simply preserve special moments, Positive Prints is here to turn your memories into art. Join us in celebrating life's joyful experiences, one print at a time!
Positive Prints is a Verified Merchant
Top Rated Products
|
Custom Map Art |
|
|
Mapa Gwiazd |
|
|
Custom Star Map |
|
RaveCapture Commitment
RaveCapture transforms how businesses collect and showcase customer experiences. We take authenticity seriously and only allow 100% verified buyer reviews and UGC.
Guarantee
- RaveCapture Companies Are Held Accountable
- All Reviews Are Verified Customers
- Negative Reviews Can Never Be Deleted
With RaveCapture, you’re not just managing a reputation — you’re sharing the voice of your raving fans.