LIVERPOOL LOS ANGELES http://www.liverpoolstyle.com Apparel
4.4 From 1 to 5
7666 Reviews
Overall Ratings
5 Stars
5639
4 Stars
721
3 Stars
463
2 Stars
234
1 Star
609
Reviews 7666
Recommend 10 / 10
TrustScore 8.89 / 10
Anne G.
Aug 29, 2018
Verified Buyer
VERY poor shipping service. Don't understand why it takes a month to ship an item domestically.
Niki B.
Aug 29, 2018
Verified Buyer
I would love to review my items but after nearly a month I still have not received them. I've reached out to the company via phone and could not get in touch with anyone. I also emailed and received a response two days later stating they were moving their warehouse and asking for patient. That was over a week ago and my order status is still unchanged. I've reached out again and have not heard back. I have ordered Liverpool jeans from Amazon and received them in 2 days and have loved them. However the customer service at the company has been unresponsive and at this point I've requested my money back.
Erin M.
Aug 29, 2018
Verified Buyer
4 weeks after placing my order and multiple emails and phone calls later, I cancelled my order since it hadn,t been shipped yet. This seems to be a problem for many people. I would not recommend buying through this site, but through one of the retailers like Nordstroms.
Cyndy B.
Aug 29, 2018
Verified Buyer
Have ordered before, no problems. August 2, ordered shorts....then a few days ordered another pair. After 2 weeks of not shipping, it finally said a label was made....still no shipping. I called and canceled the white shorts but still wanted blue ones. Waited and waited. After 3 weeks happen to see that there was a refund on the blue pair. Still don't know what happened and why I couldn't get my order?
Scott h.
Aug 29, 2018
Verified Buyer
Will never order anything again from you. It took 3+ weeks before anything “shipped” and it turned out you never shipped my order. Took 4+ emails to get any response over 2 weeks time. Finally ended up cancelling the order because you never shipped the product (despite sending an UPS tracking number). By far, the WORSE ecommerce experience since the internet was born.
Lisa B.
Aug 29, 2018
Verified Buyer
I only wear your jeans. Love them. They have always been so consistent in size. Until these capris. They ran a whole size big and I couldn't exchange because they were sold out after waiting a very long time to receive. First time I ever had a size issue. Love your jeans. Lisa
Renee I.
Aug 29, 2018
Verified Buyer
I never received my jeans and my card was charged 1 month ago
Paula C.
Aug 29, 2018
Verified Buyer
I ordered in january and was pleased. This time it was like pulling teeth. No communication about order receipt or delay (and there was a huge one), or shipment. At least not til I posted a complaint on Facebook. I had by then already emailed to cancel my order and got an email after I complained (same day or a day later) that there was a warehousing change and that was the cause of the delay. And that you had shipped my pants. Great. I no longer wanted them. Plus I might have been ok with the delay had you communicated it with me. I see others have similar complaints. Well I received the jeans and they don,t fit. Did you mention they are 100% cotton with no spandex. I don,t know, but please expect my return. I am unsubscribing and unfollowing. Please clean up your act. We do need USA companies TO STEP UP. Thanks
Carey M.
Aug 29, 2018
Verified Buyer
I love Liverpool jeans and my shopping experience was super easy ordering through Facebook. However I placed my order on 8/3/18 and it is now almost a month later and I still have not received my jeans. My credit card was charged immediately, but today is 8/29/18 and still no jeans. Hoping they arrive soon:/
Jill
Aug 29, 2018
Verified Buyer
I had received a great pair of Liverpool jeans in a Stitch Fix box, so I decided to order another pair directly from the website. Unfortunately I received no communication for nearly a month, aside from them making a mailing label. When I threatened to chargeback to my CC they suddenly appeared and have told me they refunded my purchase. I'm still waiting for that credit to come through. I will never try to buy directly from them again.
Response from LIVERPOOL LOS ANGELES
Sep 14, 2018
Hi Jill, We are truly sorry you had this experience. We went through a warehouse move that proved to be a nightmare. I checked on your order and saw you were refunded on 8/30. We are working on streamlining our operations and hope you will consider Liverpool in the future. Kind regards.
Gina M.
Aug 29, 2018
Verified Buyer
I was told August 15 order shipped tracking still not working then when I called yesterday I was told they really did not ship only label created that was 2 weeks ago. Where is my order??
Response from LIVERPOOL LOS ANGELES
Sep 14, 2018
Hi Gina, We are truly sorry you had this experience. I believe we spoke over the phone and we shipped or refunded all the items from your order. We hope you will consider Liverpool in the future. Kind regards.
Julia G.
Aug 29, 2018
Verified Buyer
I am going to be pretty honest here, as a first time shopper I,m a litttle disappointed. I,ve heard really good things about Liverpool, but maybe my expectations were too high going in.

I decided to buy a new pair of jeans for an upcoming family gathering and figured ordering 4 weeks in advance would be ample time to recieve, try on, and find something different if they didn,t work. The online shopping experience was simple, straight forward, and informational, no complaints there. I placed my order on August 2nd. I became concerned thinking that something had gone wrong with my order on the 15th and called customer service to inquire about my order status. The service was live and nice enough to let me know that a label was created and they should be shipping soon. UPS tracking stated the same and has not changed since. It,s currently August 29th and I still haven,t received my order, the gathering has since been attended, and UPS tracking states that my “Shipment is ready for UPS.”

I then received this email to write a review, so even Liverpool,s automated system thinks I should have had my jeans long enough to have an opinion about them.

So now I,m left wondering, where are my jeans?
Response from LIVERPOOL LOS ANGELES
Sep 14, 2018
Hi Julie, We are truly sorry you had this experience. We went through a warehouse move that proved to be a nightmare. I checked on your order and saw you were refunded on 9/10. We hope you will consider Liverpool in the future. Kind regards.
Ernie M.
Aug 29, 2018
Verified Buyer
I don,t know why it,s taken several weeks and my jeans aren,t here yet :(
Falana B.
Aug 29, 2018
Verified Buyer
I NEVER received my order. When I e-mailed to ask for someone to contact me, no one from Liverpool jean company contacted me back. I will NEVER purchase Liverpool jeans again!
Pace P.
Aug 28, 2018
Verified Buyer
Overall the quality of your jeans and customer service was fantastic. I ran into an issue of the items purchased were not in stock, to which your customer service immediately told me this and then through some e-mails back and forth informed me in a timely manner how long it would take for them to be restocked. Overall the customer service is only dwarfed by the top-notch quality of the jeans ordered, I love them! Cheers!
Leah B.
Aug 26, 2018
Verified Buyer
The fit/cut if the jacket is not flattering.
Roni C.
Aug 24, 2018
Verified Buyer
After waiting for jeans to arrive for quite sometime and 'no show', I contact the company and they said there was a delay and they would be sending shortly. SEVERAL WEEKS later the jeans arrived and they were the wrong size. And, on the packaging slip there was a hand written mark stating the length of the jeans were incorrect. Almost as if they had set me someone's return slip who had noted reason for return. Not have to hassle with a return.
Liz F.
Aug 24, 2018
Verified Buyer
I ordered two pairs of jeans on Aug. 5th. On Aug. 15 I was sent an email saying the items were shipped. I was given a UPS tracking number but the package has not been picked up by UPS - just a label has been created. I contacted customer service and they said the item would be shipping shortly. As of Aug. 23rd UPS shows the package is still sitting in their warehouse waiting for UPS pick up. Very disappointed!
Maricia B.
Aug 23, 2018
Verified Buyer
I absolutely love these jeans and will order again. The service, however, was not as good. I ordered two items initially and received an email that one was on backorder. I contacted Support and they said both items had already shipped. Then I received an email that one item was refunded. I contacted Support again and they said the item on backorder was shipped and the regular item was cancelled. A week later I received the regular item. It was a very confusing process and no one seemed to know what I was actually getting.
Sara N.
Aug 23, 2018
Verified Buyer
I placed an order successfully, my card was charged, but I heard nothing for weeks. Finally, almost three weeks after I placed my order, I was told that one item was unavailable and one item had shipped. I was excited to receive the shirt because it looked so cute online, but when I opened the package, now almost one month after I placed my order, I was disappointed to find that it wasn,t even the shirt I ordered.
Response from LIVERPOOL LOS ANGELES
Sep 07, 2018
Hi Sara, We sincerely apologize for this issue. We underwent a warehouse move that disrupted our normal operation and customer service response time. I checked your order and it was refunded today. Please let us know if there is anything else we can do for you. Kind regards.
About LIVERPOOL LOS ANGELES
Visit Website
LIVERPOOL LOS ANGELES is a Verified Merchant
Facebook
RaveCapture Commitment
RaveCapture transforms how businesses collect and showcase customer experiences. We take authenticity seriously and only allow 100% verified buyer reviews and UGC.
Guarantee
  1. RaveCapture Companies Are Held Accountable
  2. All Reviews Are Verified Customers
  3. Negative Reviews Can Never Be Deleted
With RaveCapture, you’re not just managing a reputation — you’re sharing the voice of your raving fans.
RaveCapture loader