1658
Reviews
Reviews
1658
Recommend
9 / 10
TrustScore
9.29 / 10
Guido K
Verified Buyer
Sadly, the experience was a horrible one, from trying to order, trying to expedite and the fact that you failed to deliver. We still have not received anything.
Response from Hardwood Lumber Company
Oct 07, 2024
We apologize for the inconvenience! I believe you have worked with the team and we had given you a refund for your counter top.
Kaleb W
Verified Buyer
Fantastic product! Built exactly as I requested.
Response from Hardwood Lumber Company
Oct 02, 2024
I'm glad to hear that you are happy with the product you received!
Maxime V
Verified Buyer
I ordered 4 floating wooden shelves (total about $2,000) and they arrived with no problem, but it took 4 weeks from the initial order. Unfortunately the metal frame that support the shelves is stuck inside the shelves, and I couldn’t find an easy way to get it out without damaging (slightly) the wood around to create a lever. And no screws came with it.
Response from Hardwood Lumber Company
Oct 07, 2024
We are sorry to hear about the issues with the shelves. If you send an email to sales@hardwood-lumber.com we will be more than happy to look into this issue.
Nicole C
Verified Buyer
My countertop turned out beautiful. The team was so patient with me and my millions of questions. They provided their suggestions and I couldn’t be happier!
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 30, 2024
Thank you for sharing your positive experience with us! We are thrilled to hear that you are pleased with your beautiful countertop and that our team's patience and suggestions made a difference. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your kind words.
Joe K
Verified Buyer
Great product and personalized service. Really loved my order.
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 30, 2024
Thank you for your kind review! We're delighted to hear that you enjoyed your product and personalized service. We appreciate your support and hope to serve you again in the future.
Lori K
Verified Buyer
We previously purchased our walnut island countertop from Hardwood Lumber and were so thrilled with it we came back for this steamed walnut dining tabletop. I found the ordering process to be clear and straightforward, the tabletop came beautifully packaged and when we opened it WOW! We expected it to be good but the workmanship again exceeded our expectations. This dining table will be enjoyed for generations.
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 30, 2024
Thank you for your glowing review! We are delighted to hear that you are thrilled with your steamed walnut dining tabletop from Hardwood Lumber. We take pride in providing high-quality products and excellent craftsmanship, and we are thrilled that we exceeded your expectations once again. We hope your new dining table brings joy and memories for generations to come. Thank you for choosing us!
John W
Verified Buyer
Good communication on my order confirming details. Packaging was very secure and protected my butcher block countertop I order. Looks just like the photo online and met all expectations.
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 30, 2024
Thank you for sharing your positive experience with us! We are delighted to hear that our communication, packaging, and product quality met your expectations. We appreciate your feedback and look forward to serving you again in the future.
Amanda M
Verified Buyer
Excellent product, simple ordering process, quick shipping. I will absolutely be returning if I ever need another butcher block!
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 26, 2024
Thank you for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you had a great experience with our product, ordering process, and shipping. We look forward to serving you again in the future should you need another butcher block. Thank you for choosing us!
Marta R
Verified Buyer
Everything was very easy. The website is easy to navigate. I found what I needed. I received my order in a timely manner. Happy, very happy with your service.
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 26, 2024
Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you had a seamless experience shopping on our website and that you received your order promptly. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled that you are very happy with our service. Thank you for choosing us!
John J
Verified Buyer
Pretty sure my order was misplaced. Website showed 1-2 weeks. After 2 weeks I called and told it would be another week. Still waiting.
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 25, 2024
I apologize for the delay in shipping your order. It looks like your order is actually shipping today with FedEx Ground so you should have it within the next couple of days.
William F
Verified Buyer
Ordering experience was great. Customer service was also great and promptly replied to my questions!
Email updates were informative as were shipping updates.
The countertop is Fantastic- exactly as we hoped !!!
We will be ordering from you again for sure
Email updates were informative as were shipping updates.
The countertop is Fantastic- exactly as we hoped !!!
We will be ordering from you again for sure
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 24, 2024
Thank you for the wonderful feedback! We are thrilled to hear that you had a positive experience with our ordering process and customer service. It's fantastic to know that the countertop met your expectations. We look forward to serving you again in the future!
David L
Verified Buyer
They have now done two jobs for me, and both have been superb. The quality of workmanship is the highest, in the choice of wood, the woodworking and the finish. I am now going back for a third job, which speaks for itself.
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 19, 2024
Thank you for your kind words! We are delighted to hear that you are pleased with our workmanship and the quality of our products. We look forward to working with you on your third project and appreciate your continued trust in our services.
Glenn B
Verified Buyer
Outstanding quality. Easy to order exactly what you want online with instant pricing allows you to compare and make your best choice.
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 17, 2024
Thank you for sharing your positive experience with us! We are thrilled to hear that you found our ordering process convenient and that you are happy with the quality of our products. We appreciate your feedback and look forward to serving you again in the future.
Tina S
Verified Buyer
Called with a shipment concern, and Melinda took care of it with an expected qiuick resolution!
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 17, 2024
We are delighted to hear that Melinda was able to assist you promptly with your shipment concern. Thank you for sharing your positive experience with us!
IAN T
Verified Buyer
Incredible woodwork as always! Amazing craftsmanship, and very fast shipping. I love buying from these guys, its my second time, both for kitchen projects. Love your work, thank you!
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 17, 2024
Thank you so much for your kind words and continued support! We are thrilled to hear that you are happy with the woodwork and craftsmanship of your kitchen projects. We take pride in providing high-quality products and fast shipping to our customers. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to working with you again in the future. Thank you for choosing us for your woodworking needs!
Lisa P
Verified Buyer
Everyone I interacted with was professional and respectful. All my questions on delivery were answered in a timely manner. I ordered 3 samples of hardwood white oak flooring with the Rubio Monocoat for $20 each. I was quite disappointed in the size of the sample - very, very small. It is difficult to tell the coloring/tone with such a small sample. For $20 each I was expecting something bigger. Thank you. LP
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 17, 2024
Thank you for sharing your feedback, LP. We're glad to hear that you found our team professional and respectful, and that your delivery questions were addressed promptly. We apologize for the disappointment you experienced with the size of the hardwood white oak flooring samples. Thank you for choosing our products.
Jon R
Verified Buyer
excellent service, on time when promised, excellent product
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 17, 2024
I'm glad to hear that you received excellent service and a great product on time as promised. It's always rewarding when everything comes together seamlessly.
Jeffrey H
Verified Buyer
Main thing is the countertop is beautiful! Perfect finish, perfect bevel on edges. A pleasure to see in our kitchen. All questions answered in advance (I asked a lot), and what came is exactly right..to the quarter inch. Delivery was a week late, which is okay but no notice of this came to me until I asked what was up. Still, really happy with the process and product. Thanks!
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 17, 2024
Thank you for sharing your feedback with us! We're thrilled to hear that you are enjoying your beautiful countertop and that it exceeds your expectations with its perfect finish and bevel on the edges. We really appreciate your kind words about our customer service team and are glad that all your questions were answered thoroughly.
We apologize for the delay in delivery and the lack of notice provided. Your feedback is valuable to us. We are delighted that you are happy with the overall process and the final product. Thank you for choosing us!
Darci H
Verified Buyer
Very helpful when asking questions on product. Website easy to use.
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 13, 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you found our customer service helpful and our website easy to use. We strive to provide excellent service to all our customers. Thank you for choosing our product!
Eric M
Verified Buyer
Very good experience. However, It was unclear whether I could custom order a cutting board longer than 24”. On the phone, a customer service rep indicated that I could, but when later making my order on your website It did not seem possible. Ultimately, I chose to order one 18 x 24, or I would have called again. No big deal. I’m looking forward to receiving the cutting board. Thank you.
Response from Hardwood Lumber Company
Sep 25, 2024
Thank you for your review! To clarify the largest we make a cutting board is 24'' but you can order it larger than that as a custom order but it would then have to be installed.
About Hardwood Lumber Company
In 1958, a seed was planted in Burton, Ohio. Through careful nurturing and meticulous attention to detail, the Hardwood Lumber Company gradually expanded from a small local sawmill into a renowned premium hardwood product manufacturer. Its operations extended beyond its initial boundaries, establishing a strong presence as a national producer of top-quality butcher block countertops, stair treads and risers, floating shelves, cutting boards, fine hand-made furniture, and custom cabinetry. Presently, the company has given rise to Hardwood Lumber Company, Mouldings One, and Sheoga Flooring and Paneling, Inc.
Visit Website
Hardwood Lumber Company is a Verified Merchant
Questions? Contact Us
sales@hardwood-lumber.com
440-834-1891
7:00 am - 4:30 pm EST
Top Rated Products
|
Hard Maple Edge Grain But... |
|
|
Red Oak Stair Tread |
|
|
Premium Walnut Edge Grain... |
|
Facebook
RaveCapture Commitment
RaveCapture transforms how businesses collect and showcase customer experiences. We take authenticity seriously and only allow 100% verified buyer reviews and UGC.
Guarantee
- RaveCapture Companies Are Held Accountable
- All Reviews Are Verified Customers
- Negative Reviews Can Never Be Deleted
With RaveCapture, you’re not just managing a reputation — you’re sharing the voice of your raving fans.